Projekt poruszał bardzo istotny problem związany z niekorzystnym wizerunkiem wilka. Poprzez realizację projektu uczniowie uświadomili sobie, jakie są przyczyny oraz skutki takiego postrzegania. Dzieci poznały bliżej życie wilków, a także przyczyny spadku ich liczebności. Podczas realizacji projektu uczniowie klasy 1a pod okiem pani Magdaleny Jankowskiej szukali...
Projekt poruszał bardzo istotny problem związany z niekorzystnym wizerunkiem wilka. Poprzez realizację projektu uczniowie uświadomili sobie, jakie są przyczyny oraz skutki takiego postrzegania. Dzieci poznały bliżej życie wilków, a także przyczyny spadku ich liczebności. Podczas realizacji projektu uczniowie klasy 1a pod okiem pani Magdaleny Jankowskiej szukali wilków w literaturze (bajki, baśnie, legendy), znaleźli je również w wielu polskich przysłowiach. Wspólnie rozmawialiśmy, w jaki sposób moglibyśmy chronić te piękne zwierzęta. Podczas realizacji projektu partnerów projektowych odwiedzały wilczki-maskotki projektowe co wpłynęło na budowanie więzi emocjonalnej oraz kształtowanie postawy odpowiedzialności za otaczającą przyrodę. Realizując projekt, partnerzy przeprowadzali liczne akcje mające na celu pozyskanie środków finansowych na rzecz Honorowej Adopcji Wilka Szarego w WWF. Każda klasa biorąca udział w projekcie zbierała materiały i prezentowała w albumach opowiadania „Wilcze Opowieści”, „Nie taki wilk straszny...”. Podczas realizacji projektu poznaliśmy animację poklatkową, która została wykorzystana do podsumowania wspólnie stworzonego opowiadania „Jak Wilk Pączuś szukał przyjaciela”. Realizując zadania projektowe, uczniowie stosowali wiele narzędzi TIK.