Karolina Liszka - dyrektor
Nauczyciel mianowany, języka polskiego i edukacji wczesnoszkolnej, tutor, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Tworzy programy wychowawcze, sprzyjające rozwijaniu dobrych nawyków u dzieci, m.in. „Bonita”, „Bonita Junior”. Lubi wyzwania, stosuje kreatywne metody nauczania, oparte na współpracy, tolerancji i odwadze. Wszelkie działania i inicjatywy koncentruje na uczniach. Stara się „budować na tym, co dziecko już umie”, stwarzać optymalne warunki do nauki i rozwoju. Uczy i wychowuje w myśl zasady: „najpierw wymagaj od siebie, potem od innych”. W codziennej pracy odchodzi od edukacji frontalnej na rzecz projektowej, stosuje ocenianie kształtujące. Prowadzi zajęcia z tutoringu rozwojowego i naukowego, których nadrzędnym celem jest jak najlepsze wykorzystanie potencjału młodego człowieka (podejście holistyczne). Współpracuje z Collegium Wratislaviense z Wrocławia, regularnie uczestnicząc w Ogólnopolskich Kongresach Tutoringu. Chętnie wymienia się doświadczeniami i wiedzą z innymi tutorami. Współdziała z nauczycielami i rodzicami, co sprzyja efektywności pracy. Nominowana w plebiscycie „Nauczyciel na medal”. Prywatnie: lubi sport i kocha góry. Zainteresowania: literatura, ogród, gotowanie.
Kontakt mailowy: karolina.liszka@spoko.edu.pl lub za pośrednictwem dziennika.
"Uśmiech to taka krzywa, która wszystko prostuje."
Magdalena Jankowska - wicedyrektor
Nauczyciel mianowany, języka polskiego i edukacji wczesnoszkolnej, doradca zawodowy, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i Gnieźnieńskiej Szkoły Wyższej Milenium. W swojej pracy aktywnie promuje ocenianie kształtujące, wypracowuje nowe metody i formy pracy, prowadzi szkolenia tematyczne. Tworzy innowacje pedagogiczne dla swoich uczniów m.in.: „Szkolne strachy do szafy”, „Spoko Ortograf”. Na co dzień przyjmuje pozycję nauczyciela - inspirującego lidera, motywuje uczniów do tworzenia planów działania, wyznaczania sobie celów i samooceny. Stawia na efektywną współpracę z rodzicami, podkreśla kluczową rolę spotkań trójstronnych. Bierze udział w projektach eTwinning, podejmuje nowe wyzwania. Kieruje się zasadą, że każdy uczeń ma w sobie potencjał i to on powinien być drogowskazem w pracy nauczyciela. Nauczanie traktuje jako pasję, stawia na nieustanny rozwój. Chętnie dzieli się wiedzą z innymi, podkreśla ważną rolę zespołu. Pasjonuje się pracą z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Prywatnie uwielbia spędzać czas z rodziną, odkrywać nowe miejsca, cieszyć się z małych rzeczy. Lubi czytać książki, grać w planszówki.