Rozmiar czcionki
To warto wiedzieć!

Szkoła Podstawowa nr 1 w Zalasewie

Rajd integracyjny - opiekunowie

12 marca kilkunastu pierwszoklasistów z naszej szkoły miało okazję zwiedzić muzeum Arkadego Fiedlera w Puszczykowie. Uczestnicy zebrali się już o 6:40 na dworcu w Swarzędzu. Pociągiem przejechaliśmy do Poznania, a następnie do Puszczykowa. Do willi pisarza szliśmy spacerem przez Wielkopolski Park Narodowy, podziwiając piękno natury. Po muzeum oprowadzał nas sam wnuk Arkadego Fiedlera. Oglądaliśmy ciekawe pamiątki z wypraw podróżnika. Następnie udaliśmy się do repliki piramidy Cheopsa, która jest dokładnie 23 razy mniejsza od oryginału. Odpowiednia budowa sprawia, że wewnątrz piramidy zbiera się energia kosmiczna, dzięki jej działaniu człowiek staje się zdrowszy, lepszy i szczęśliwszy. Potem mogliśmy wejść na kopię statku Santa Maria, którym Krzysztof Kolumb dopłynął do wybrzeża dzisiejszej Ameryki. Na końcu zeszliśmy do Tajemniczego Świata Indian, gdzie trochę przybliżono nam ich kulturę. Tuż przed wyjazdem mieliśmy udać się do słynnej puszczykowskiej lodziarni, jednak była ona zamknięta. Musieliśmy zadowolić się rogalikami z pobliskiej cukierni. Do Swarzędza wróciliśmy ok. 14:00. Wycieczka była bardzo udana, wszystkim się podobało.

(w galerii fotorelacja - zapraszamy!)

W zakładce POBIERZ znajdziesz dokumenty, wzory pism, informacje, kalendarz i inne... Zobacz!