Projekt rozpoczął się w maju 2021, a zakończył w czerwcu 2021. Z naszej szkoły w projekcie wzięli udział chętni uczniowie z klasy szóstej. W projekt zaangażowały się szkoły z Portugalii, Macedonii, Turcji, Hiszpanii, Polski oraz nasza szkoła. Językiem komunikacji w projekcie był język angielski. Celem projektu było zaangażowanie uczniów z różnych krajów we wzajemną komunikację w języku angielskim. Projekt zakładał poznanie siebie i wzajemną współpracę przy tworzeniu wspólnej książki. W pierwszej części projektu uczniowie swoje szkoły i rodzime miejscowości. Każda szkoła tworzyła swoje logo projektu, a następnie wspólnie podczas głosowania zostało wybrane jedno logo projektu spośród tych nadesłanych przez wszystkie szkoły uczestniczące w projekcie. Koordynatorzy projektu podzieli uczniów biorących udział w projekcie na grupy (Padlet). Druga część projektu zakładała wymianę krótkich maili o sobie w mieszanych grupach uczniów ze szkół partnerskich oraz wybór tematu historyjki, którą wspólnie mieli napisać (Padlet). W trzeciej części uczniowie w danej grupie tworzyli wspólną historyjkę, po kolei dopisując jej kolejne fragmenty. W efekcie wszystkie historie zostały zebrane w jedną książkę przy użyciu Story Jumper: KLIK! Na sam koniec w głosowaniu została wybrana najciekawsza historia spośród wszystkich stworzonych przez uczniów.